2014. augusztus 8., péntek

Barackos sóskás zöld turmix királynő

* gluténmentes * laktózmentes * vegán * nyers * zöld turmix

zold turmix barackos soskas

Igen, valószínűleg, ez így elsőre fura! Már nem is tudom, hogy hol olvastam róla először, de emlékszem, hogy mennyire meglepődtem ezen a kombináción, aztán egyre többször szembe jött velem és mindenhol azt írták, hogy szuper. Egyre kíváncsibb lettem, de közben nem lehetett sóskát kapni. Aztán eljött az én időm! És meg kell mondjam, hogy igaz volt minden szuperségről szóló hír, minden várakozáson felüli, egyszerűen fantasztikusan finom! Savanykás, barackos, az egyik legfinomabb nyári hűsítő ital, amit valaha ittam / készítettem! Kicsit behűtve egyszerűen ellenállhatatlan! Férj-teszten nemhogy átesett, hanem átrepült és igen magas pontszámokat ért el! :) Mindenkit buzdítok, hogy kóstolja meg, én teljesen odavagyok, nálam elnyerte a zöld turmixok királynője címet!  (Igen, ott a téglán, az egyszerű pohárban is!)

Hozzávalók:
2 nagy marék sóska alaposan megmosva
4 barack
3-4 pohár víz
esetleg pár jégkocka
esetleg édesítő (agave, juharszirup, méz stb.), barack- és ízlésfüggő
(pár kanál házi bodzaszörppel is isteni!)

Elkészítése:
Mindent bele a turmixba és mehet a pörgés! 

Egészségetekre váljék!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése