2014. június 5., csütörtök

Málnás puding

* gluténmentes * laktózmentes * nyers * vegán * desszert


Itt a nyár, a meleg és ilyenkor mindenki hűsítő finomságokra vágyik. Ki mondta, hogy ami finom az biztosan egészségtelen is?! Az élő ételek között rengeteg édességet és desszertet találunk, amelyek egyszerre isteniek és egészségesek is! Ilyen volt a múltkori mangós álom és ilyen ez a mostani málnás puding is, de ha turmixolás után fagyasztóba tesszük, akkor akár fagyiként is fogyaszthatjukA legkisebbünknek nagyon ízlett a „piros puding”, heheJ

Hozzávalók:
1 banán
2 marék málna
1 narancs leve

Elkészítése:
Előző este a banánt felkarikáztam és a málnával együtt, egy dobozban egész estére betettem a mélyhűtőbe. Másnap reggel az egészet elővettem és hagytam kb. fél órát, hogy picit felengedjen, majd beleborítottam a turmixgépbe, ráfacsartam egy narancs levét és simára turmixoltam. Így tettem vissza a hűtőbe és ebéd utánra nagyon finom, krémes és hűsítő, nem utolsó sorban pedig fantasztikus színű desszertünk lett.   


Egészségetekre váljék!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése