2014. június 9., hétfő

Rakott vagányság - ahogy tetszik

* gluténmentes * laktózmentes * vegán * főétel

Annyi réteg és olyan, amilyennek szeretnéd. Mert lehet rizzsel vagy krumplival, lehet cukkinivel vagy karalábéval vagy brokkolival vagy mással, és a tetejére is sokféle szószt boríthatunk, csak a fantáziánk szab határt. Nálunk a hétvégén 4 rétegű volt ez a vegán vagány és nagyon szerettük!


Ahogy a képen is látható, úgy fogom sorolni az emeleteket:
4. karfiol mártás
3. hagymán párolt cukkini
2. barna rizs (benne magvak)
1. pillanatra forrázott kellevelek

A karfiolos rétegnél a zöldséglében megfőzött karfiolt fokhagymával és fűszerekkel (minimális főzőlével) turmixoltam, az alatta elterülő cukkinit hagymán megpirítottam, sóztam-borsoztam, a rizsát megfőztem és legalulra mélyzöld kellevelekkel raktam alapot az "építménynek". A tetejére is szórtam fűszereket így sült egybe a vagányság. Nem vegán családtagoknak lehet sajtot reszelni a tetejére és persze hús mellé is felfogható köretnek, de a folytatást már nem a Boldog Spenót, hanem a boldog húsimádók magazin lapjain kell keresni... Megsúgom nálunk is vannak ilyen elvetemültek:) Mindenféle evők vannak a mi bandánkban (is) és szeretjük, ha mindenki örömmel ül az asztalhoz:) Együtt (l)enni jó!

Egészségetekre váljék!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése