2014. május 27., kedd

Káposztasaláta a javából

* gluténmentes * laktózmentes * nyers * vegán * saláta


Szinte hihetetlen, hogy ilyen finom tud lenni egy egyszerű káposztasaláta! Négy hozzávaló (bár simán csak káposztából is nyerő), feldarabolva, fűszerezve és már kész is. Tökéletesen illik hozzá az avokádó majonéz, ez nekem most nagy kedvencem lett. Mindenkinek ajánlom felvenni a muszáj-megkóstolni listára!J

Hozzávalók:
fél fej friss, roppanós káposzta (fehér vagy lila)
2 közepes sárgarépa
néhány szál újhagyma vagy egy fél lilahagyma
nagy marék aprított petrezselyem
só, bors

Elkészítése:
Lilahagymával készítettem, felkarikáztam és 10 percre besózva állni hagytam. Közben lereszeltem a káposztát, de lehet vékony szálakra is vágni, valamint hosszában félbevágtam és felkarikáztam a répákat és felaprítottam a petrezselymet. Miután kész lettem, az egészet egy tálban összeforgattam, sóztam, borsoztam. Már így is finom, de avokádómajonézzel nálam most verhetetlen.

Forrás: http://www.rawfoodforlife.org/best-ever-coleslaw.html
 
Egészségetekre váljék!

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése